האם אפשר להחזיר מזרן לאחר הרכישה?

יותר ויותר צרכנים מחליטים לבצע את הרכישה דרך האינטרנט, גם כאשר מדובר ברכישה של מזרן. עם זאת, לעיתים המזרן אינו מתאים בגודל או לא נוח ולכן נדרש לבחון האם ניתן להחזיר. האם אפשר ומה חשוב לדעת רגע לפני הרכישה אונליין? על כך – במדריך הבא.

רכישת מזרן אונליין: כך תוכלו לוודא כי הרכישה תהיה משתלמת

אין ספק כי האינטרנט פתח אפשרויות חדשות מבחינת האפשרות לבצע רכישה מבלי לצאת מהבית, ועדות לכך ניתן למצוא בזינוק במספר הרכישות אשר בוצעו בקטגוריות שונות, כולל מזרנים. למזרן יש חשיבות עצומה מבחינת איכות השינה ועל כן נדרש להחליף אותו בכל מספר שנים, לטובת שיפור איכות השינה כמו גם יצירה של חדר שינה איכותי ומזמין. במידה והחלטתם לבצע רכישה של מזרן באינטרנט דרך חברה המתמחה בתחום, חשוב לבחון קודם כל את מדיניות ההחזרה. למעשה, חוק הגנת הצרכן חל גם על רכישות באינטרנט והוא מאפשר לכל לקוח להחזיר את המוצר בהתאם למדיניות המפורסמות בבית העסק בפרק זמן של 7 ימים. חשוב לדעת כי מזרנים אינם מופיעים ברשימה של מוצרים שאותם לא ניתן להחזיר (מוצרי מזון, מוצרים אותם ניתן לשכפל או להעתיק, הזמנה ע"פ מידה וכן טובין שהוגדר ע"י הרשות כלא ניתן להחזרה). באתר של הרשות להגנת הצרכן ניתן לגשת לרשימה המלאה של המוצרים שלהם אין זכות ביטול, אולם כאמור בכל הקשור למזרנים ניתן בהחלט להחזיר וזאת בתנאי כי לא נפתחה האריזה המקורית. מאחר וקבלת המזרן מתבצעת באמצעות ניילון, שמרו אותו בכדי להבטיח כי ניתן יהיה להחזיר את המוצר.

האם אפשר להחזיר מזרן לאחר הרכישה?

תקופת ניסיון – דרך מצוינת להימנע מהחזרה

חשוב לדעת כי חברה שמציעה תקופת ניסיון, החזרה והחלפה של מוצר צריכה להיות הבחירה העדיפה על הצרכנים. המותג "גטה" למשל נוקט במדיניות גמישה לצרכנים וזאת במסגרת אפשרות להתנסות ובהתאם לכך לקבל החלטה האם המזרן אכן מתאים. תקופת ניסיון היא דרך מצוינת להימנע מהחזרה של המזרן, ועל כן עדיף תמיד לבצע רכישה דרך חברות מובילות כמו גטה אשר מקפידות על מתן אפשרות התנסות כמו גם מדיניות החזרה שנועדה לאפשר לכל לקוח לבצע רכישה המותאמת באופן מדויק לצרכים הנדרשים. על מנת שתוכלו לקבל החלטה לגבי חברה, בדקו היטב את המדיניות המופיעה באודות כמו גם צרו קשר עם הנציגים מתוך מטרה לוודא כי אכן ישנה תקופת ניסיון או אפשרות לבצע החזרה של המוצר, בפרק זמן שמופיע בחוק וע"פ חוק הגנת הצרכן.

כיצד לוודא כי המזרן אותו אתם רוכשים מתאים?

על מנת להימנע ממצב של החזרת המזרן, רצוי לפני הרכישה לבצע מדידה מדויקת של המיטה – אחת הטעויות הבולטות של צרכנים באינטרנט היא לא לבחון היטב את סרגל המידות, ועל כן בכדי להימנע מרכישה של מזרן שאינו תואם את המידות העדיפו לבצע מדידה. נוסף על כך, חשוב לבדוק את דרגת הקושי של המזרן. לא פעם צרכנים מסתמכים על חוות דעת של צרכנים אחרים וזאת מבלי לקחת בחשבון את הצרכים הנדרשים מבחינת דרגת הקושי, מאחר שלא כל דרגת קושי מתאימה לכל אחד (וגם חשוב לדעת שלא תמיד ניתן לסמוך על חוות דעת, ובעיקר אם לא פורסמו באתר החנות עצמו). אצל אחדים מזרן קשה יתאים ואילו אחרים מעדיפים מזרן רך, ועל כן רק בזמן תקופת ההתנסות והבדיקה של המזרן ניתן יהיה לקבל החלטה מודעת ומושכלת.

לסיכום, ניתן בהחלט להחזיר את המזרן לאחר הרכישה, וזאת בתנאי כי אתם רוכשים את המזרן דרך חברה מקצועית כמו גם בוחנים היטב את המדיניות. בכך, תוכלו להשקיע את כספכם בחוכמה כמו גם לבצע בחירה מושכלת של מזרן שישרת אתכם למשך שנים רבות – ברמת נוחות מקסימלית.

שאלות בנושא האם אפשר להחזיר מזרן לאחר הרכישה?

האם אפשר להחזיר מזרן לאחר הרכישה?

למידע נוסף על האם אפשר להחזיר מזרן לאחר הרכישה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם