הקלטת שיחות עם לקוחות: המדריך המלא לעסקים

יש לכם עסק שמסתמך באופן קבוע על שיחות רבות ללקוחות וספקים? ובכן, יכול מאד להיות שגם אתם תוכלו להיעזר באפשרות של הקלטת השיחות עם הלקוחות שלכם. מדוע בכלל לעשות את הצעד הזה? ובכן, כך תוכלו להיות בטוחים ששום דבר לא נופל בין הכיסאות, להוכיח דברים מסוימים במקרים של תביעות כלפיכם ובאופן כללי לשפר את השירות שלכם עם בקרה מתמדת שלו. יחד עם זאת, אם לא תעשו את זה נכון, במקרה הטוב לא תפיקו יותר מדי תועלת מהדבר הזה ובמקרים פחות טובים אתם גם עלולים להסתבך עם החוק. בגלל שבהחלט חשוב לנצל את האפשרות הזאת אם אתם עובדים באופן קבוע דרך שיחות טלפון, הכנו עבורכם מדריך מתומצת עם הדברים החשובים ביותר שצריך לקחת בחשבון. אם תעקבו אחרי הטיפים הללו, תוכלו בהחלט להנות מכל היתרונות של שירותי הקלטה ללא הסיכונים המיותרים. בהצלחה!

למה לעבוד עם חברה מקצועית?

ישנן שלוש דרכים נפוצות להקלטת שיחות לעסקים. הדרך הראשונה היא לעשות את זה באופן עצמאי, מה שבהחלט מותר לעשות על פי חוק אבל יהיה קשה מאד לניהול אם אתם עורכים עשרות ומאות שיחות מדי יום. האפשרות השנייה היא לעבוד עם חברה לא מורשית לעשות זאת ואז מדובר בעבירה פלילית, מה שיכול בהחלט לסבך אתכם. האפשרות השלישית היא לעבוד עם חברות מקצועיות שמבצעות הקלטות שיחה לחברות. ראשית כל כאן אתם מכוסים מבחינה משפטית, ושנית מדובר בשירות שיקל עליכם את כל התהליך. כל השיחות יוקלטו באופן מקצועי ותוכלו לגשת לכל הקלטה בקלות ובמהירות בכל שלב. בטווח הרחוק מדובר על שירות משתלם הרבה יותר. פרטים נוספים לחבילות לעסקים תוכלו למצוא כאן.

הקלטת שיחות עם לקוחות: המדריך המלא לעסקים

איזה הקלטה נחשבת לחוקית?

חשוב מאד להבין את לשון החוק לגבי הקלטת שיחות עם הלקוחות שלכם והקלטות באופן כללי. בגדול, החוק אומר שכאשר מקליט השיחה הוא חלק מהשיחה עצמה, אזי ההקלטה החוקית והיא גם קבילה כראיה בבית המשפט. לעומת זאת, אם מדובר על גורם שלישי שמקליט שיחה בין אנשים אחרים שהוא לא חלק ממנה, מדובר בהקלטה בלתי חוקית והיא גם לא תוכל לשמש כראיה בבית המשפט. המשמעות לגבי הקלטת שיחות עם לקוחות היא שזה משהו שאכן ניתן לעשות במסגרת החוק. חשוב לדעת שבמסגרת החוק ניתן לעיין בתוכן של השיחות האלו, ומותר למי שהוקלט לבקש את זה.

למה כדאי ליידע את הלקוחות?

"לקוח יקר – שים לב כי השיחות מוקלטות לצורך בקרת איכות ושיפור השירות". כנראה שגם לכם יצא להיתקל בהודעה המוקלטת הזאת כאשר ניסיתם ליצור קשר עם חברת הסלולרי או הכבלים או עם גופים אחרים, מה שאפשר לכם לדעת שהשיחה שאתם עומדים לבצע עומדת להיות מוקלטת. מדוע לעשות את הצעד הזה אז, אם אמרנו שמותר להקליט שיחות בהן אנו משתתפים ואפילו אין חובה ליידע על כך? ובכן – בראש ובראשונה יש ההגינות מול הלקוח ואנו נרצה להיות שקופים במאת האחוזים מול הלקוחות שלנו ולא לעשות דברים מאחורי גבם, מה שעשוי לעורר כעס מצידם כאשר שיגלו זאת. שנית, כאשר לקוח שלכם שומע השיחה איתו מוקלטת, הוא מגיע אליה מראש נינוח יותר ולא יבחר לצעוק או לכעוס, מה שיעזור לכם לקדם תהליכים מול לקוחות שלא מרוצים מסיבות שונות.

לסיכום

ככל שהפעילות העסקית שלכם כוללת יותר שיחות טלפון באופן שוטף, כך מומלץ להקליט את השיחות באופן קבוע. זכרו שעדיף תמיד לעשות את זה עם חברה מקצועית שתשמור את הארכיונים ותאפשר לכם לגשת בקלות לכל שיחה. אל תוותרו על השירות החשוב הזה בעסק שלכם.

שאלות בנושא הקלטת שיחות עם לקוחות: המדריך המלא לעסקים

הקלטת שיחות עם לקוחות: המדריך המלא לעסקים

למידע נוסף על הקלטת שיחות עם לקוחות: המדריך המלא לעסקים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם