צ'קליסט מיוחד: ציוד משרדי למשרד עורכי דין

בשעה טובה החלטתם להגשים חלום ולהקים משרד עורכי דין לבד או ביחד עם שותפים. מאחר והזמן שלכם יקר, חשוב מאוד לרכוש כבר עכשיו ציוד משרדי אשר יאפשר לכם לעבוד ללא דופי ועם שימת דגש על עבודה חלקה.

מקימים משרד עורכי דין? להלן הציוד המשרדי שיאפשר לכם לנהל את המשרד באופן מיטבי

על מנת לחסוך זמן, אפשר להזמין אונליין את הציוד דרך חנות מקצועית המתמחה באספקה של ציוד משרדי למשרדים, ובהתאם לכך ליצור מערך יעיל של רכישה ללא בזבוז מיותר של זמן. מהו הציוד שכל משרד עורכי דין צריך? להלן סקירה מיוחדת:

עט כדורי

חלק בלתי נפרד מהעבודה במשרד כוללת כתיבה ואישור של מסמכים באמצעות עטים. עט כדורי אותו ניתן לרכוש במגוון צבעים כולל שחור וכחול כהה מאפשר לכם להמשיך את העבודה כסדרה ואף ליצור מערך תומך בעבורכם ובעבור העובדים.

מרקר

עבודה על מסמכים משפטיים היא סיזיפית וצריכה להתבצע באופן מדוקדק. באמצעות סט מרקים בצבע פסטל ניתן לסמן פסקאות חשובות וכן לבצע את העבודה שלכם בצורה מסודרת. מדובר בציוד חשוב  מאוד בעבורכם אבל גם בעבור המזכירות והעובדים, ועל כן רצוי לבצע רכישה של מספר סטים של מרקרים.

טוש מחיק

בכל משרד עורכי דין מוצב לוח מחיק עליו כותבים את המשימות השוטפות כמו גם הערות לגבי תיקים אותם מנהלים בטווח הזמן הקצר או הרחוק. על כן, דרך רכישה אונליין תוכלו להזמין חבילה של שמונה טושים מחיקים במגוון צבעים, בעלות כספית נוחה ואטרקטיבית.

מחברות

מארז של שלוש מחברות בגודל A4 הוא חלק בלתי נפרד ממשרד עורכי דין בשל הצורך לכתוב הערות מצד הלקוחות כמו גם לנהל רישומים מסודרים של המשימות השוטפות. המארז כולל שלוש מחברות בצבע פסטל טרנדי, ועל כן מדובר ברכישה הכרחית אבל גם שיקית למשרד.

צ'קליסט מיוחד: ציוד משרדי למשרד עורכי דין

קלסרים

כפי שאתם בוודאי יודעים ניהול של משרד חייב להתבצע בצורה מסודרת, בוודאי כאשר מדובר במשרד עורכי דין שנדרש לשמור על יעילות מבחינת הסדר והארגון. על כן, רכישה של קלסרים במגוון צבעים מהווה בעבורכם יתרון עצום הן מבחינת היכולת לשמור על המסמכים כאשר הם מסודרים לעילא ולעילא כמו גם לטובת הקמה של ספרייה עם כלל הרישומים והמסמכים הקשורים לתיקים אותם אתם מנהלים. בנוסף, רצוי לרכוש ביחד עם הקלסרים גם חוצצים שישמרו על הסדר ויאפשרו לכם לגשת באופן מהיר ויעיל למסמך הדרוש לכם, לצד סדר וארגון בעבור מחלקת הגבייה שמשתמשת בקלסרים באופן קבוע לטובת תיוק של חשבוניות וקבלות.

נייר צילום

כל משרד בוודאי משרד עורכי דין משתמש באופן קבוע במדפסת ובפקס לטובת העברת מסמכים. נייר צילום איכותי אותו ניתן לרכוש בחבילות חיסכון, ובהתאם לכך ליצור מערך יעיל של הדפסה.

בלוק צהוב

חלק שוטף מהעבודה שלכם היא פגישות פרונטליות אל מול הלקוח. בכדי שתוכלו לקבל את כל המידע לגבי התיקים אתם נדרשים לכתוב הערות, ועל כן באמצעות בלוק צהוב תוכלו לעשות זאת גם כבעלי המשרד וגם לטובת העובדים שלכם המשתמשים בבלוק באופן קבוע.

לסיכום, באמצעות הצ'קט ליסט אותו הצגנו לכם כאן תוכלו ליצור תהליך רכישה מושכל שלוקח בחשבון את העבודה השוטפת. הקפידו לבצע את הרכישה רק דרך ספק  מוכר ומקצועי אשר יכול לספק לכם את הציוד בהתאם לדרישה ועם שימת דגש על מחיר נגיש, כחלק מניהול ותפעול של משרד עורכי דין אשר מתנהל בצורה מסודרת ומאורגנת החל משלב ההקמה ועד לתהליך של התרחבות.