חוסכים זמן ומתייעלים: שירותי מזכירות למשרד עורכי דין

גם אתם שותפים במשרד עורכי דין מצליח או אחראים על ניהול של משרד כזה? ובכן, כנראה שאנחנו ממש לא צריכים לספר לכם עד כמה מורכבת המשימה של ניהול משרד כזה, מהי כמות המשימות שצריך לתפעל בכל רגע נתון, לכמה לידים צריך לחזור ובכמה לקוחות צריך לטפל זו זמנית ועד כמה עבודת הניירת היא רבה ומשמעותית. בדיוק בגלל זה, אם יש דרך כלשהי לייעל ולהקל על העבודה המשרדית במשרדי עורכי דין, לגמרי שווה ללכת על זה, ואם אפשר לעשות את זה בדרך של חיסכון והתייעלות משמעותית, אז למה לא? אם כך, אנחנו רוצים להכיר לכם כעת שירותים מעולים של מזכירות מרחוק אונליין שיאפשרו בדיוק את ההתייעלות והחיסכון מהסוג הזה. זה מה שתוכלו לקבל וכך תחסכו הרבה מאד זמן יקר, אנרגיה וכסף.

מהם שירותי מזכירות מרחוק?

ובכן, שירותי מזכירות הם שירותים שיקלו על העסק שלכם בצורה משמעותית ביותר. למעשה מדובר על כל השירותים שמספקת מזכירה רגילה אינהאוס, רק שכאן מדובר על איש או אשת מקצוע שלא נמצאים פיזית אצלנו בעסק, אלא מעניקים לנו את השירותים הללו בשלט רחוק. יחד עם זאת, על אף שמדובר על עובדים חיצוניים, מדובר על עובדים מקצועיים שמכירים את עבודת המזכירות לעומק ומקפידים להכיר כל עסק לעומק, על מנת לתת שירות מקצועי ממש כאילו מדובר על עובד מתוך החברה עצמה. בין השירותים השונים שניתן לקבל אנו מדברים על תיאום פגישות, דחייה שלהן בהתאם לאילוצים, עדכון של כלל העובדים, חלוקה וסדר של המשימות, כולל תיעדוף, תזכורת לעובדים כדי ששום דבר לא ייפול בין הכיסאות, עבודה חשבונאית מקיפה ועוד.

מה היתרונות של השירות?

ובכן, לשירות המיוחד הזה יש כמה יתרונות מובהקים שבהחלט שווה להכיר:

חיסכון משמעותי בזמן:

מזכירה אישית מפנה את הזמן של העובדים שעסקו עד עכשיו בעבודת המזכירות הטכנית. מעבר לכך, הסדר שהיא מאפשרת והארגון שהיא מכניסה לתוך העבודה שווים בטווח הרחוק הרבה מאד זמן יקר שנחסך.

חיסכון כספי:

נכון, עבודת המזכירות היא סביב השעון, אך אם תחברו את כל המשימות יחדיו תגלו כי מדובר בסך הכול על כמה שעות ספורות מדי יום. כאשר מעסיקים מזכירה מרחוק אנו למעשה משלמים על שירותים חיצוניים בלבד (ואפילו מזכים עליהם כהוצאה מוכרת מול רשויות המס) במקום להעסיק עובד, לשלם משכורת, ביטוח לאומי, מס הכנסה, פנסיה וכן הלאה.

חוסכים זמן ומתייעלים: שירותי מזכירות למשרד עורכי דין

שירות מקצועי באמת:

נגיד שבחרתם ללכת על האופציה של מזכיר או מזכירה אינהאוס. בשלב הזה יש שתי אפשרויות שעומדות בפניכם. האפשרות הראשונה היא ללכת על עובד זוטר חסר ניסיון בעבודת מזכירות במשכורת נמוכה יותר, כזה שתצטרכו להכשיר ולטפח בהרבה מאמץ והשקעה ועשוי לעשות לא מעט טעויות יקרות במהלך הדרך, וכמובן עשוי לעזוב בכל רגע נתון. האפשרות השנייה היא לקחת מזכירה ותיקה ומנוסה בשכר גבוהה ולהפסיד לא מעט כסף על השירותים שלה. מנגד, כאשר אתם מעסיקים מזכיר או מזכירה מרחוק, אתם מקבלים בכל מקרה את השירות של מזכירים מנוסים בלבד, כולל החיסכון הכספי שדיברנו עליו.

סדר לארגון שלכם:

חשוב לזכור את היתרון המשמעותי מכל – עם שירותי מזכירות מרחוק אתם זוכים לסדר וארגון יותר מתמיד, וזה לא יסולא בפז.

בשורה התחתונה, אם אתם שואפים לייעל את העסק שלכם, ואם אתם רוצים להכניס סדר וארגון אל תוך התמהיל העסקי שלכם, שירותי מזכירות מרחוק זהו בהחלט אפיק נהדר שכדאי גם לכם לשקול בחום.