קידום אורגני – גם לעורכי דין: כך תהיו ראשונים בגוגל!

קידום אורגני לעורכי דין

שוק עורכי הדין בישראל הוא אחד הרווים ביותר במדינה. על אף מסלול הלימודים הקשה ומבחני הלשכה שנחשבים אף לקשים יותר, יותר ויותר צעירים מבקשים להיכנס לתחום והתחרות היא קשה בלי ספק. מי שרוצה לקדם את עצמו חייב להשתמש בכלים החכמים ביותר, בפרט כשמדובר על העולם הדיגיטלי, ובדיוק בגלל זה אנחנו רואים עורכי דין מוכשרים, אמינים וחרוצים שלא מקבלים את נתח העבודה שמגיע להם באמת ומפסידים עבודה למתחרים שלהם. אין ספק כל עורך דין עצמאי ומשרד מקצועי חייב אתר עדכני, ייצוגי ונוח למשתמש, אך מכאן יש מלאכה חשובה ביותר שנראה שרבים נוטים להתעלם ממנה. כלומר, בנינו אתר יפה ומקצועי למראית עין, אך מה אנחנו עושים כדי לקדם אותו ולהביא אליו תנועה? כאן למעשה נכנסת האפשרות של קידום אורגני בגוגל ואנו רוצים להסביר בדיוק במה מדובר ולמה לא כדאי לוותר על זה.

מה זה בכלל קידום אורגני?

אז בוא נגיד באמת ששילמתם כסף למישהו שיבנה עבורכם אתר יפה ובשעה טובה הוא עלה לאוויר. מה עכשיו? סביר להניח שאף אחד לא יגיע שלא באופן יזום לאתר שלכם, בגלל שפשוט אין דרך לראות אותו. כשמחפשים ביטוי מסוים בשורת החיפוש שאולי מופיע אצלכם, סביר להניח שתדורגו איפשהו החל מהעמוד השני, זה שאף אחד לא באמת מגיע אליו בסופו של דבר. אז איך להיות ראשון בגוגל, או לפחות במקומות טובים בהתחלה? הקידום האורגני היא למעשה התורה השלמה לדבר הזה. בואו ננסה להבין איך זה עובד:

תוכן:

התוכן הוא נדבך חשוב של קידום אורגני יעיל. כדי שנופיע בתוצאות הראשונות גוגל חייב להבין שהאתר שלנו רלוונטי ומועיל לגולשים, מה שכמובן משרת אותו באופן ישיר. לכן אנחנו חייבים להזין על בסיס קבוע טקסטים הקשורים לתחום עריכת הדין ולהתמחות שלנו. מאמרים על דינים, הסברים פשוטים לקהל הרחב על התהליך שעוברים אצלנו, בלוגים עם טיפים ועצות משפטיות וכו. התוכן צריך להיות כתוב לפי הכללים של גוגל.

קישורים:

עוד דבר שחשוב להקפיד עליו הוא שימוש גבוה בקישורים מסוגים שונים. קודם כל קישורים חיצוניים אל עמודים רלוונטיים (ובעיקר כאלו שהם בדירוג טוב) ומתוך עמודים כאלה. בנוסף קישורים פנימיים בכל עמוד לעמודים אחרים באתר שלנו.

אופטימיזציה שוטפת:

קידום אורגני יעיל הוא לא רק תוכן וקישורים, אלא גם שיפור וחידוד הצד הטכני של האתר ושדרוג מתמיד של חווית המשתמש. תיקון פרצות אבטחה, התקנת תוספים לשיפור נוחות הגלישה, שיפור של זמני הטעינה וכו׳. מלאכה שחשוב להקפיד עליה על בסיס קבוע תמיד.

השקעה לטווח הרחוק

שימו לב – לא מדובר כאן על פרסום נקודתי וחד פעמי יותר במהותו כמו מודעות ממומנות בגוגל לצורך העניין, אלא על תהליך קידום ארוך טווח לשנים קדימה, ולכן מי שיצפה לראות תוצאות בתוך חודשים ספורים עתיד להתאכזב.

בדיוק בגלל זה, דווקא עבור עורכי דין עצמאיים, כאלו המובילים משרדים שצוברים מוניטין, ותק, שם וניסיון במשך שנים – קידום אורגני בגוגל הוא משהו שלא כדאי לוותר עליו. במיוחד אלו שמקפידים לתחזק אתר שהוא כרטיס הביקור וכלי הפרסום העיקרי שלהם, ירוויחו כאשר עם הזמן העמוד שלהם יגיע לאחת מהתוצאות הראשונות עם חיפוש של ביטויים רלוונטיים רבים הקשורים לתחום העיסוק שלהם.

כמובן שחשוב לבחור בחברה מקצועית ומנוסה שמכירה את התורה לעומק ואנו ממליצים בחום לפנות לחברת ריגו שנחשבת לאחת הוותיקות בתחום בישראל. בשורה התחתונה? עם קידום אורגני בגוגל אתם יכולים להגיע הרבה יותר רחוק.